Subject: FW: Vastus selgitustaotlusele
From: "Kirill Shevelev" <[email-masked]>
To: "info.aki"
Cc: "Roger Kaldaru" <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Dec 2024 14:43:54 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Aitäh vastuse eest.

Kahju, et joobeseisundiga tegeletakse niimoodi ja ei ole selget juhendit, 
kuidas tegeleda joobes töötajaga.

Keegi ei kutsu meditsiini tervisetöötaja, et kontrollida joobeseisundit. Kui 
kutsutakse, siis politseipatrull, kuna see on kättesaadav 24/7 ja ei ole 
vaja selle eest maksta ettevõttele otsalt ja patrull tuleb kohale kiiresti.

Siis kui töötajal on joobeseisundi tunnuse, piisab  ainult kaks tunnistajad 
kõrval ja kõrvaldada töölt sel alusel?

Kui ettevõtte peapääslas paigaldatakse alko mõõtmise seadet, mis kontrollib 
valikuliselt/automaatselt seisundi vahetult enne ettevõtte territooriumi 
sisenemist ja see näitab, et inimesel on alkojoove, siis selle alusel saab 
võta meetmeid töötaja juurde?

Lugupidamisega/

С Уважением/

Best Regards,

Kirill Shevelev • Töökeskkonnajuht/ Work Safety Manager
+372 5553 3356 •  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
Kiviõli Keemiatööstus • Turu 3, 43125, Kiviõli
www.keemiatoostus.ee <https://www.keemiatoostus.ee/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, December 4, 2024 12:46 PM
To: Kirill Shevelev <[email-masked]>
Subject: Vastus selgitustaotlusele

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument.

Pealkiri: Vastus selgitustaotlusele

Registreerimise kuupäev: 04.12.2024

Registreerimise number: 2.2-9/24/2924-2

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile 
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja ID-tarkvara 
<https://installer.id.ee/?lang=est> . Kuidas dokumente krüpteerida, vaata 
siit <https://www.aki.ee/meist/vota-uhendust/saada-kiri> .

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.aki.ee> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid 
<https://www.linkedin.com/company/estonian-data-protection-inspectorate/> 
LinkedInist või kuula 
<https://open.spotify.com/show/3zUmUfZZchralr4845AUFJ?si=a94a8df1e9264c92&nd=1&dlsi=d71b67c3014b4ca6> 
Andmehäälingust